DRUNK ELEPHANT - ENDELIG HOS OSS🧡🩷

Kundeklubb

Disse vilkår («Vilkårene») gjelder for den som ønsker å bli medlem av vår lojalitetsprogram/kundeklubb. Vilkårene aksepteres ved av deg ved å klikke på at du aksepterer Vilkårene. Vilkårene anses som en avtale inngått mellom deg og oss («Fredrik og Louisa») og ved bruk av «Vilkårene» nedenfor menes også avtalen som anses inngått som følge av aksept av Vilkårene som nevnt over.

Lojalitetsprogrammet. Dine plikter og rettigheter.

Lojalitetsprogrammet gir deg fordeler, som tilbud, informasjon om nye produkter, produkter og tjenester fra våre samarbeidspartnere og annet («Programmet»). Foreløpig gjelder kundeklubbprogrammet kun ved kjøp i våre fysiske butikker. Vi jobber med å integrere kundeklubben til nettbutikken. Poeng og fordeler tilknyttet kjøp i nettbutikken vil registreres fra den dato kundeklubbintegrasjonen til nettbutikken aktiveres.

For å bli medlem må du være forbruker og mer enn 15 år. Oppnådde fordeler er knyttet til ditt kundeforhold hos oss, og skal ikke benyttes eller deles med andre. Du må sørge for at dine kontaktopplysninger er oppdatert til enhver tid.

Hvilke fordeler, status eller poeng du kan få, og vilkårene for opparbeidelse og tap av status eller poenger vil være knyttet til dine kjøp, preferanser og aktivitet på nettsidene, og er nærmere beskrevet på våre nettsider.

Vi vil benytte oss av dine preferanser, kjøpsopplysninger og annet i forbindelse med Programmet for å beregne opptjente poeng.

Eventuelle tilbud, varer eller tjenester som gis i anledning innmelding, kan kun benyttes én gang. Inntjente fordeler kan ikke løses inn i kontanter, varer eller på annen måte.

Ved brudd eller mislighold av Vilkårene, misbruk av fordelene i Programmet, eller andre overtredelser vil vi kunne si opp eller suspendere medlemskapet med umiddelbar virkning.

Det er frivillig å være medlem i Programmet, og du kan til enhver tid melde deg ut av Programmet eller trekke dine samtykker på Min side. Om du trekker samtykker, så kan det gjøre at du ikke får tilpasset informasjon om fordeler eller om Programmet, eller ikke få fordeler knyttet til Programmet.

Ved utmelding vil du miste din status, poeng eller andre fordeler som er opparbeidet gjennom Programmet, og du vil ikke få disse tilbake ved gjeninnmelding i Programmet. Status, poeng eller andre fordeler kan ikke overføres eller brukes av andre.

Behandling av personopplysninger og markedsføring

Fredrik og Louisa er behandlingsansvarlig for alle personopplysninger som gjelder Programmet, og som har det øverste ansvaret for å sikre at all behandling og håndtering av personopplysninger skjer i samsvar med gjeldene lovgivning. Se her om behandling av personopplysninger i tilknytning til medlemskapet .

Endringer av Vilkårene og fordeler

Vi vil til tider endre Vilkårene og for poeng, status, nivåer og fordeler gjennom Programmet.

Ved endringer som har betydning for deg vil du motta informasjon på epost, på våre nettsider eller på Min Side.

Behandling av personopplysninger, markedsføringshenvendelser mv.

Bestemmelsene nedenfor gjelder som del av vilkårene som er inngått («Vilkårene») som aksepteres for å bli medlem av lojalitetsprogrammet/kundeklubben («Programmet»).

Personopplysninger som behandles

Følgende opplysninger behandles om deg i tilknytning til Programmet:

  • Kontaktopplysninger: Navn, telefonnummer og epost, for å kommunisere med deg og knytte din status eller dine poeng til deg
  • Informasjon om dine kjøp, for å beregne status eller poeng, samt gi deg tilpassede tilbud og informasjon ved analyse av bruksmønstre, kjøp, bruk av fordeler mv.
  • Anonymiserte data, analyse, statistikk og læring knyttet til adferdsmønstre og sikkerhetslogging på nettsider (også for samarbeidspartnere) som gjøres av sikkerhetshensyn, utvikling av tjenesten, og statistikk. Disse opplysningene er våre samarbeidspartnere behandlingsansvarlig for.

Behandling av personopplysninger for gjøres på grunnlag av å oppfylle avtale med deg etter disse Vilkårene, se personvernforordningen artikkel 6 nr. 1 bokstav b. Ved kontakt med myndighetene, regnskapsføring mv. vil behandling skje etter personvernforordningen artikkel 6 nr. 1 bokstav c for å oppfylle en rettslig plikt som vi er pålagt.

Anonymiserte data, analyse, statistikk og læring knyttet til adferdsmønstre og logging av våre samarbeidspartnere behandles etter personvernforordningen artikkel 6 nr. 1 bokstav f, ved at det er vurdert at det foreligger en berettiget interesse ved behandlingen, og at behandling av denne type opplysninger er ikke så inngripende at ditt personvern må overstyre denne behandlingen.

Analyse av bruksmønstre, kjøp, bruk av fordeler mv. blir behandlet etter ditt eksplisitte samtykke ved registrering eller avgitt etter dette, se personvernforordningen artikkel 6 nr. 1 bokstav a. Du kan til enhver tid trekke slikt samtykke.

Personopplysninger blir ikke overført til tredjepart uten ditt samtykke eller overført/behandlet utenfor EØS.

Dine personopplysninger slettes eller anonymiseres når det ikke foreligger rettslig grunnlag (som at behandling ikke lenger er nødvendig) eller at det ikke foreligger formål for fortsatt behandling av personopplysningene. Så lenge du er medlem av lojalitetsprogram eller mottar fordeler eller andre ytelser, vil opplysninger om deg lagres og behandles. Har du ikke foretatt kjøp eller på annen måte benyttet deg av fordeler eller mottatt tjenester i løpet av to år, vil informasjonen om deg slettes og du må igjen registrere deg igjen for å være med i lojalitetsprogram mv. For opplysninger som data om aktiviteter, så vil disse slettes etter tre år.

Opplysninger som er nødvendige eller som må beholdes pga. lovkrav eller knyttet til rettskrav som kan oppstå, som kontakt med myndighetene, regnskapsføring mv. vil kun slettes når det er anledning til dette etter de lover og regler som regulerer forholdet.

Kommunikasjon og markedsføringshenvendelser

Vi vil sende deg nyhetsoppdateringer forbundet med ditt medlemskap, fordeler for deg og annet som er knyttet til Programmet basert på dine preferanser.

I tillegg vil sende deg informasjon og markedsføring om nye fordeler, tilbud mv. på epost og/eller SMS eller på annen direkte kommunikasjonsmåte som kan innholdet kan anses som markedsføring. Slik utsendelse gjøres basert på ditt samtykke eller om du er eksisterende kunde hos oss.

Våre kunder om oss

4.9 /5
Basert på 12101 verifiserte omtaler. Se alle omtaler.
  • Mona A.
    Verifisert kunde
    15/03/2024
    Fantastisk! Rask levering, fint pakket!
    Veldig fornøyd med Frederik & Louisa! Så glad jeg snart får butikk i min hjemby!
  • Wenche R.
    Verifisert kunde
    15/03/2024
    Kjempe fin og oversiktelig.
    Det var lett å finne fram til produktet jeg skulle ha
  • Ramin O.
    Verifisert kunde
    15/03/2024
    Trivelig å handle
    Det var trivelig å handle her, skulle gjerne ha fått varen litt raskere, men det tok sin tid.
  • Cecilie T.
    Verifisert kunde
    15/03/2024
    God sørvis
    God sørvis og kjapp levering
  • Younes A.
    Verifisert kunde
    15/03/2024
    Bra!
    oversiktlig nettside og enkel å bruke
  • Shano Mohammed
    Verifisert kunde
    15/03/2024
    Veldig bra
  • Selma B.
    Verifisert kunde
    15/03/2024
    Enkelt og luksuriøst
    Fin opplevelse
  • Heidi K.
    Verifisert kunde
    15/03/2024
    Pålitelig
    Her får du varene raskt og korrekt
Meld deg på vårt nyhetsbrev!
Vinn 5000 kr å shoppe for!
Få de beste tilbudene og vær med i trekningen av et gavekort i nettbutikken på 5 000 kr når du melder deg på vårt nyhetsbrev 🤩 Vinneren trekkes 20. mars 🥰

Vil du prøve lykken?
Jeg blir med!

Se tidligere konkurransevinnere her!

VINN 5000 KR!

JEG VIL VINNE
LUKK