VÅRENS STORE SALG! OPPTIL -70%💕

Ofte stilte spørsmål

Netthandel

Kan dere hjelpe meg med å finne riktig farge på et produkt?
For å finne fargen som passer helt perfekt for deg anbefaler vi deg å besøke en av våre fysiske butikker. Har du ikke muligheten til dette er vi selvfølgelig klare for å guide deg etter beste evne hvis du tar kontakt med kundeservice.

Er det lik pris i deres fysiske butikker som på nettbutikken?
Ja! Vi har lik pris i alle våre fysiske butikker som i nettbutikken. Det samme gjelder kampanjene våre, de er det samme i fysisk butikk som på nettbutikken så lenge vi ikke informerer om at tilbudet kun gjelder i nettbutikken.

Hvordan søker jeg jobb hos dere?
Du kan finne alle våre stillingsannonser vi til enhver har tilgjengelig ved å trykke her. Alle søknader legges inn via denne siden.

Levering

Hvor er pakken min?
Du kan enkelt sjekke hvor pakken din befinner seg ved å følge linken med sporingsnummer du har blitt tilsendt på mail. Skulle det likevel ikke gi deg svar på det du lurer på, ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg.

Hvor lang er leveringstiden?
Bestillinger blir normalt sendt innen 24 timer på hverdager. Normal leveringstid etter at pakken er sendt fra vårt lager er normalt 1-7 virkedager.

Hva koster frakt?
Vi spanderer fri frakt på alle ordrer over 249 kroner. Les mer om levering på denne siden.

Hvor lenge ligger pakken i post i butikk?
Normalt vil pakken ligge hos utleveringssted i 7 dager for henting. Dersom pakken ikke blir hentet innen fristen vil den automatisk sendes tilbake til oss.

Kundeklubb

Hvordan fungerer kundeklubben deres?
Kundeklubben vår er i dag forbeholdt våre fysiske butikker. Kort fortalt går den ut på at du samler opp poeng når du handler og registrerer kjøpene på ditt telefonnummer. Poengene vil etter hvert kunne generere bonussjekker. For fler detaljer og vilkår, se mer om vår kundeklubb her.

Hvordan vet jeg om jeg har en bonussjekk tilgjengelig?
Det kan du få hjelp til å finne ut av i våre butikker. Du kan også logge deg inn på diller.app/fredrikoglouisa for å se hvor mange poeng du har og om du har bonussjekker tilgjengelig.

Gjelder kundeklubben deres i nettbutikken?
Per i dag gjelder ikke kundeklubben vår for kjøp i nettbutikken. Da vi lagde kundeklubben hadde vi ikke nettbutikk, og den er derfor ikke knyttet til våre nye nettsider. Denne funksjonen kommer, men er ikke på plass helt enda.

Betaling og gavekort

Jeg har fått et gavekort og/eller en tilgodelapp fra dere. Hvor lenge varer disse?
Gavekort utstedt hos oss har en gyldighet på 3 år. Tilgodelapper er gyldige i 6 måneder.

Kan gavekort kjøpt i fysisk butikk brukes i nettbutikken? 
Foreløpig er ikke dette mulig. Vi jobber med å få muligheten til å bruke dette i nettbutikken også.  

Kan jeg betale for tilbudsvarer med et gavekort?
Ja, gavekort fungerer som kontanter og kan brukes på hva du vil – uansett om det er en tilbudsvare, kampanjevare eller standardvare.

Kan jeg betale for tilbudsvarer med en tilgodelapp?
Ja, tilgodelapper kan benyttes som betalingsmiddel på alle våre varer. 

Hvordan vet jeg hvor mange kroner jeg har igjen på gavekortet mitt?
Det kan du enkelt sjekke via våre bankterminaler i butikk. Ta kontakt med betjeningen så hjelper de deg.

Retur og reklamasjon

Hva er deres bytteregler?
Alle forseglede standardvarer kan byttes innen 30 dager mot fremvisning av kvittering eller godkjent byttelapp. Vi har også 30 dager bytte / retur for varer kjøpt i nettbutikken.

Jeg har fått et gavesett i gave. Kan jeg bytte det mot salgsvarer?
Gavesett kan byttes også mot salgsvarer. Dersom du har kvittering får du prisen som ble betalt ved kjøpstidspunktet. Har du tilgodelapp eller en forsegling fra Fredrik & Louisa får du bytte det for den verdien som varen blir solgt for på byttetidspunktet.

Jeg har kjøpt en vare hos dere. Kan jeg bytte den i en annen butikk?
Ja, vår bytteservice er landsdekkende. Alle varer kjøpt hos oss kan byttes i alle våre butikker.

Jeg ønsker å returnere en vare jeg har kjøpt i nettbutikken, kan dette gjøres i en av deres fysiske butikker?
Ja, det kan du dersom forseglingen på produktet er intakt, og du kan vise til ordrebekreftelse på kjøpet ditt. Da kan du velge mellom å bytte til en annen vare eller få en tilgodelapp. Det er ikke mulig å få penger igjen i fysiske butikker for varer kjøpt i nettbutikken.

Kan jeg returnere en vare jeg har kjøpt på salg?
Nei, vi tar ikke retur på salgsvarer som utgår fra vårt sortiment. Kampanjevarer som er kjøpt på tilbud kan du derimot alltid bytte mot fremvisning av kvittering eller godkjent byttelapp. 

For kjøp i nettbutikken gjelder 30 dager åpent kjøp uansett om det er salgsvare eller ei. 

Jeg har fått en gave, men vet ikke hvor den er kjøpt. Kan jeg bytte den?
I utgangspunktet tar vi kun imot varer som er forseglet med F&L-byttelapper eller ved fremvisning av kvittering.

Ved retur i fysisk butikk, kan jeg få pengene igjen i kontanter?
Delvis. Av sikkerhetsmessige årsaker (og fordi vi ikke oppbevarer mye kontanter i kassene våre) gir vi ved returer aldri ut summer høyere enn 100,-. Er returbeløpet høyere enn 100,- overfører vi beløpet tilbake til ditt bankkort. Dette tar 3-5 virkedager.

Det er ikke mulig å få pengene igjen i en fysisk butikk dersom varen er kjøpt i nettbutikken. Ta kontakt på salg@fredrikoglouisa.no hvis du ønsker å returnere varer fra nett og få tilbake penger. Ved retur i nettbutikk vil beløpet returneres tilbake til kort som er brukt til å betale med, eller til din bankkonto dersom du har valgt fakturabetaling

Våre kunder om oss

4.9 /5
Basert på 12764 verifiserte omtaler. Se alle omtaler.
  • Kristin B.
    Verifisert kunde
    22/04/2024
    Veldig fornøyd
    Produktene kom raskt og i delikat emballasje med silkepapir. Fikk til og med en rabatt kupong som jeg definitivt kommer til å få bruk for når jeg skal bestille neste gang. Godt utvalg i nettbutikken. Håper og krysser fingre for at Fredrik og Louisa kan ta inn Charlotte Tilbury og Lisa Eldridge i sitt sortiment en gang i fremtiden.
  • Enaam Shuhait
    Verifisert kunde
    21/04/2024
    Bra buttikk
    Veldig fornøyd , jeg kan finne alt som trenker på et butikk
  • Marie J.
    Verifisert kunde
    21/04/2024
    Enkel og intuitiv
    Nettbutikken er enkel å navigere i, den er svært intuitiv og inviterer til å handle mer enn det man egentlig kom for. Så med mine profesjonelle øyne er nettsiden genial ifht mersalg, men som en kunde som generelt har dårlig råd er disse rosa brillene nettsiden setter på meg uheldig for min personlige økonomi.
  • Karoline A.
    Verifisert kunde
    21/04/2024
    God kundservice og rask levering
  • Angelica B.
    Verifisert kunde
    21/04/2024
    Veldig fint å handle
    Anbefaler
  • Ann D.
    Verifisert kunde
    21/04/2024
    Enkel og oversiktelig
  • Silje O.
    Verifisert kunde
    21/04/2024
    Enkelt og godt utvalg
    Gode tilbud, har alt jeg trenger. Rask levering
  • Kjersti J.
    Verifisert kunde
    21/04/2024
    Lettvint å handle!
    Lettvint og ofte gode tilbod🤩
Meld deg på vårt nyhetsbrev!
Vinn 5000 kr å shoppe for!
Få de beste tilbudene og vær med i trekningen av et gavekort i nettbutikken på 5 000 kr når du melder deg på vårt nyhetsbrev 🤩 Vinneren trekkes 25. april 🥰

Vil du prøve lykken?
Jeg blir med!

Se tidligere konkurransevinnere her!

VINN 5000 KR!

JEG VIL VINNE
LUKK