SOMMERMARKEDET ER I GANG! -30-50% RABATT☀️

Retur og reklamasjon

Er du ikke fornøyd med ditt kjøp kan du returnere varen til oss. Kontakt oss for å få tilsendt en returseddel som du kan klistre på din pakke. Da vi kun har 1-2% retur velger vi å ikke legge ved returseddel i pakken av hensyn til miljøet.

  • Du har 30 dagers åpent kjøp.
  • Vi spanderer returfrakten (forutsetter bruk av vår returseddel)
  • Forsegling på produkter må ikke være brutt.

Penger tilbake

Om du returnerer varene tilbake til vår nettbutikk vil pengene bli satt inn på det kortet du benyttet ved betaling.

Dersom du har handlet med Klarna faktura vil Klarna ta kontakt med deg for å få tilbakebetalingsdetaljer. Dette gjøres etter at vi har mottatt varen.

Ønsker du å returnere varer til butikk, ta med deg varene samt kvittering. Kvitteringen kan enten fremvises i papirform eller på mobil. Det holder ikke med ordrebekreftelsen.

Det er ikke mulig å få pengene igjen i en fysisk butikk dersom varen er kjøpt i nettbutikken. Ta kontakt på salg@fredrikoglouisa.no hvis du ønsker å returnere varer fra nett og få tilbake penger. Ved retur i nettbutikk vil beløpet returneres tilbake til kort som er brukt til å betale med, eller til din bankkonto dersom du har valgt fakturabetaling.

Tilbakebetaling skjer innen 14 dager etter at vi har mottatt returen.

Bytte

Vi har dessverre ikke mulighet for å bytte til en annen vare, eller til andre størrelser / varianter gjennom nettbutikken. Vi gjør kun returer slik at du får du pengene tilbake, og må da eventuelt legge inn en ny ordre på ønsket vare.

Reklamasjon

Enkelte ganger skjer det dessverre feil på enkelte varer i produksjon. Det er i de tilfellene viktig at du reklamerer. En reklamasjon må gjøres så snart som mulig etter at feil oppdages. Reklamasjonsretten er to år.

Vi gjør oppmerksom på at reklamasjonsretten gjelder produksjonsfeil på varen og ikke feil forårsaket av normal slitasje.

Ønsker du å reklamere ved å sende en eller flere varer tilbake til vårt lager, ber vi deg først kontakte kundeservice som vil hjelpe deg. I enkelte tilfeller vil vi kunne løse reklamasjonen ved at du sender inn et bilde av feilen/defekten.

Angrerett

Ifølge Angrerettsloven kan du angre på bestillingen din innen 14 dager etter at du får varen tilsendt. Velger du angreretten får du også returnert portokostnadene du hadde ved bestilling. Dette kan du lese mer om under salgsbetingelser.

Angrerettskjema ligger vedlagt i sendingsbekreftelsen fra nettbutikken.

Våre kunder om oss

4.9 /5
Basert på 3255 verifiserte omtaler
  • Priyanka G.
    Verifisert kunde
    04/07/2022
    Quick delivery. Received my products within 3 days.
  • Kristina A.
    Verifisert kunde
    03/07/2022
    Varene ble sendt raskt
    Rask sending, godt pakket inn.
  • Unni O.
    Verifisert kunde
    03/07/2022
    Enkelt
    Finner enkelt fram
  • Edyta K.
    Verifisert kunde
    03/07/2022
    rask levering, profesjonell butikk
    rask levering, profesjonell butikk
  • Kristian S.
    Verifisert kunde
    03/07/2022
    Veldig ryddig og god opplevelse
    Hyggelig med et personlig skrevet kort til bestillingen
  • Ingunn R.
    Verifisert kunde
    03/07/2022
    Rask levering
  • Evy K.
    Verifisert kunde
    03/07/2022
    Anbefales!
    Kjapp levering.
  • Emilia Haram
    Verifisert kunde
    03/07/2022
    Veldig bra