Ole Henriksen Dewtopia 5% Acid Firming Night Crème.
Glem ujevn tekstur, pigmentflekker, fine linjer og rynker. Denne 5% syrebasserte nattkremen gjør jobben mens du sover. Fullpakket med en 5% syreblanding, vil denne nattkremen jobbe med hudens tekstur for å avdekke en betydelig jevnere, fornyet og lysere hudfarge. Dewtopia 5% Acid Firming Night Crème hjelper å fylle opp huden med aloejuice, bjørkesaft og bomullsvann.
· Glykolsyre og melkesyre avslører glattere, jevnere hud og reduserer synlig pigmentflekker, fine linjer og rynker.
· Edelweiss stamcelle fremmer hudens fasthet.
· Sheasmør fukter og gir næring til huden.
· Kremet og lett tekstur.
· Smelter inn i huden.
· Vegansk.
Dewtopia 5% Acid Firming Night Crème inneholder en alfahydroksysyre, AHA, som kan øke hudens følsomhet for solen og muligheten for å bli solbrent. Bruk en solkrem med høy faktor, og begrens soleksponering i en uke mens du bruker dette produktet.
Hvis du er ny til å bruke syrer i din hudpleierutine, vil vi anbefale at du starter å bruke syrer gradvis. Start med å inkorporere en syre i din hudpleierutine, en gang i uken, for så gradvis øke til 2-3 ganger i uken. Først når huden din er vant til en hudpleierutine med syre kan du begynne å bruke Dewtopia 5% Acid Firming Night Crème. Hvis du allerede er godt vant med syrer i hudpleierutinen, start med å bruke nattkremen 2-3 ganger i uken, og jobb deg gradvis opp til å bruke kremen hver kveld.
Dette produktet inneholder aktive ingredienser. Vi anbefaler derfor å teste en liten mengde på underarmen før bruk i ansiktet.
Om kvelden, påfør jevnt lag med Dewtopia 5% Acid Firming Night Crème på ansikt og hals - det er ikke uvanlig å kjenne en mild prikkende følelse.
Masser forsiktig inn i huden med en sirkulær bevegelse. Unngå øyeområdet. Ved kontakt med øynene, skyll umiddelbart.
Dewtopia 5% Acid Firming Night Crème inneholder en alfahydroksysyre (AHA) som kan øke hudens følsomhet for solen og muligheten for å bli solbrent. Bruk en solkrem med høy faktor, og begrens soleksponering i en uke mens du bruker dette produktet.
Hvis du er ny til å bruke syrer i din hudpleierutine, vil vi anbefale at du starter å bruke syrer gradvis. Start med å inkorporere en syre i din hudpleierutine, en gang i uken, for så gradvis øke til 2-3 ganger i uken. Først når huden din er vant til en hudpleierutine med syre kan du begynne å bruke Dewtopia 5% Acid Firming Night Crème. Hvis du allerede er godt vant med syrer i hudpleierutinen, start med å bruke nattkremen 2-3 ganger i uken, og jobb deg gradvis opp til å bruke kremen hver kveld.
Ole Henriksen hudpleie er like med «Ole Glow». Dette er merkevaren som selvsikkert og konsekvent leverer strålende resultater for sine lojale fans, hvorav mange kommer fra kjendisverdenen. For Ole Henriksen begynner flott hud med et positivt syn – en sprudlende optimisme og livsglede, som lar deg gløde fra innsiden og ut. Hans skandinaviske arv og fargerike natur førte til at han designet en enkel, gledelig, men likevel kraftig hudpleie som dekker alle tenkelige behov og ønsker. Oppdag bestselgerne Truth Serum, Banana Bright, Lemonade Smoothing Scrub, Strength Peptide Boost Moisturizer, Truth Juice Daily Cleanser og mange flere fantastiske produkter fra Ole Henriksen i vår nettbutikk.
Merkevarens hudpleiekolleksjon er bygget på filosofien om å eksfoliere, behandle, berolige og gi utrolige, transformative resultater. Hvert produkt i linjen kombinerer effektive, naturlige og essensielle elementer for å møte forskjellige hudbekymmer. Som en hyllest til Oles’ spa-arv skaper herlige fruktige dufter og luksuriøse teksturer en totalopplevelse som gleder sansene.
Ole Henriksen ble født i Nibe, en pittoresk landsby på den danske landsbygda, og hans idylliske barndom var fylt med latter, musikk, dans og somre på vannet. Hans kjærlighetsforhold til hudpleie begynte i en tidlig alder. På kalde vintermorgener pleide moren å bruke en fyldig dagkrem i ansiktet hans for å beskytte huden mot kulden. I en alder av 19 våget Ole seg ut i verden som danser og ble forelsket i Jakarta i Indonesia. «Hudpleie skjedde ved en tilfeldighet, og det er jeg veldig takknemlig for.» – forteller Ole.
Mens han nøt sitt tropiske paradis, utviklet Ole cystisk akne. «I 20-årene ble jeg showdanser i Indonesia, og kostholdet mitt endret seg drastisk. Jeg ble virkelig sjokkert over at huden min forandret seg så fort,». Venninnen og den talentfulle estetikeren, Lagita, var i stand til å gjenopprette Oles hud til glad, sunn vitalitet gjennom botaniske behandlinger. Å se huden hans forbedre seg dramatisk gjennom riktig pleie inspirerte Ole til å hjelpe andre, og livet hans ble for alltid forvandlet. Lagita og Isabelle, som jobbet i skjønnhetsbransjen i London, var de to kvinnene som inspirerte Ole til å ta hudpleieindustrien og verden med storm. Og siden Ole allerede var fascinert av Lagita og de transformerende kreftene til huden når den behandles riktig, begynte hans eventyr og historie ble laget.
I 1975, etter å ha tatt eksamen ved Christine Shaw College of Beauty i London med utmerkelser, flyttet Ole til Los Angeles og åpnet «Ole Henriksen of Denmark Skincare Centre» på Camden Drive i Beverly Hills. Ole utviklet raskt en kultfølge og trakk til seg en liste over kjendisklienter. Den aller første var Barbara Streisand. Seiner ble Cher, Diana Ross, Sylvester Stallone, Kylie Minogue, Madonna, Katy Perry, Justin Timberlake, Mark Wahlberg, Daniel Craig, Hugh Jackman og mange andre kjendiser stamkunder i salongen. Filosofien til varemerket har alltid vært at alle blir behandlet som en stjerne. Love it!
I 1983 lanserte han sin produktlinje med samme navn, slik at kundene kunne nyte sparesultater hjemme. I dag fortsetter Ole å lage nye produkter som behandler, pleier og beskytter huden. Underveis deler han sitt oppløftende og inspirerende budskap om den transformative kraften til hudpleie. I 2017 relanserte Ole Henriksen varemerket, noe som gjorde det enklere enn noen gang å få «Ole Glow». Faktisk var det en av Henriksens kjendiskunder som laget uttrykket «Se på min Ole Glow!» ved å se hennes strålende, ungdommelige hud i speilet. «Ole Glow» – ren utstråling fra innsiden og ut – har blitt merkevarens signatur.
Hvert produkt, nå i ny skandinavisk-inspirert innpakning, har blitt plassert i fire enkle, fargekodede kolleksjoner som løser alle mulige hudproblemer. Balance/grønn (oljekontroll og poreraffinering), Nurture/rosa (tørr og sensitiv), Transform/blå (raffinering) og Truth/oransje (lysnende). Fargespekteret fungerer som et subtilt nikk til den positive energien og utsiktene som bryter ut fra merkevarens grunnlegger, som er rask til å bruke dydene takknemlighet, oppmerksomhet og «hygge».
Våre absolutte must-haves fra dette fantastiske varemerke er, selvfølgelig, Glow Plus Serum og Banana Bright Eye Crème. Disse produktene er elsket av makeupartister over heile verden, fordi de leverer naturlig og strålende glød, tilfører langvarig fukt i dybden og har fantastiske og uimotståelige teksturer.
Truth Serum er merkets #1 bestselgende anti-aldringsserum. Det er et hurtigabsorberende, oljefri serum med en silkemyk tekstur som bidrar til å lysne opp, bekjempe aldringstegn og gi fuktighet hele dagen. Ole Henriksen ble inspirert til å lage serumet etter å ha møtt den to ganger nobelprisvinneren Linus Pauling og lært om hans forskning på effekten av vitamin C. Ole ønsket å innlemme denne «frie radikal-renseren» i sin hudpleiefilosofi. Og hvilken tur at han gjorde det, fordi vi i Fredrik & Louisa er «obsessed»!
Fredrik & Louisa er en autorisert forhandler, og kan dermed garantere ektheten for alle våre produkter. Vi ønsker deg en hyggelig handel!
Viser tilgjengelighet for Dewtopia 5% Acid Firming Night Crème 50 ml
Mottok varen der den svarte labelen kun var festet til lokket. Sendte bilde av det, har ikkje hørt en lyd. Jeg beholdt varen, for plasten på krukken var intakt. Grunnen til at jeg nå gir terningkast 1, er at jeg for en tid tilbake returnerte en shiseido krukke fordi det var feil farge. Dette godtok dere ikkje, fordi at labelen var brutt og krukken sto oppned i esken. Selvfølgelig hadde ikkje jeg returnert varen sånn, det ville jo bare slå tilbake på meg. Jeg betalte krukken, har den stående her fremdeles. Det som nå irriterer meg, er at når jeg mottok den siste leveransen fra dere, var labelen ikkje festet til noe annet enn lokket. Når jeg tar bildet av dette hører jeg ikkje en lyd fra dere. Jeg trodde en reklamasjon gikk begge veier....
Marit Bjordal
Aysha M.
Verifisert kunde
09/04/2025
Perfect
Syeda H.
Verifisert kunde
09/04/2025
Fully stasified
Good service
Quick delivery
Good offers
Despoina D.
Verifisert kunde
09/04/2025
Fast delivery
Easy and fast delivery
Biljana Gudelj
Verifisert kunde
09/04/2025
Veldig profesjonell og hjelpsom
Ole R.
Verifisert kunde
09/04/2025
Vanlig
Ingenting å ta den på
Fredrik & Louisa er en av Norges største parfymerikjeder med 50+ butikker over hele landet, inkludert den fantastiske Steen & Strøm Beauty Hall. Vi er en norskeid familiebedrift som ble grunnlagt i 1984, og i dag består vår familie av over 600 ildsjeler som brenner for kundeservice og faget sitt – enten det er makeup, hudpleie, hårpleie eller parfyme.
Hos Fredrik & Louisa finner du markedsledende merkevarer som Chanel, Dior, Shiseido, Laura Mercier, Clinique, Clarins, Biotherm, Lancôme og Elizabeth Arden, samt internasjonale kultmerker som Fenty Beauty, MAC Cosmetics, Kiehl's, NARS, Drunk Elephant, La Mer og Giorgio Armani Beauty.
Kjøp nå. Betal senere.
Fredrik og Louisa AS - 937 781 164 MVA
Henter ønskelister...
MEDLEM I KUNDEKLUBBEN?
Få 15 % rabatt på hårpleie fra Maria Nila!
Rabatten trekkes automatisk fra i handlekurven der du også kan logge inn eller registrere deg.
Få de beste tilbudene og vær med i trekningen av et gavekort i nettbutikken på 5 000 kr
når du melder deg på vårt nyhetsbrev Vinneren trekkes 24. april
Ved å bli med i nyhetsbrevet samtykker du til å motta markedsføring
fra Fredrik & Louisa. Du er med i alle fremtidige trekninger så lenge du er medlem av
nyhetsbrevet.