Elizabeth Arden Prevage Clinical Lash + Brow Serum 4 ml

1 omtale

1 115 kr

Lagre i ønskeliste

Et revolusjonerende øyenvippe- og øyenbrynsserum med en klinisk dokumentert virkning, som får vipper og bryn til å se lengre, fyldigere og sunnere ut.

På lager

Gratis frakt Rask levering Gratis bytte og retur

Beskrivelse

Elizabeth Arden Prevage Clinical Lash + Brow Serum er et bryn- og vippeserum som om støtter den naturlige vippesyklusen slik at vippene blir sterkere og vokser til sitt fulle potensial. Inneholder Elisabeth Ardens eksklusive trippelpeptidkompleks og er forsterket med vitaminer og botaniske stoffer. Ikke ment for å forhindre eller redusere håravfall eller for å fremme vekst av hår utover normal syklus.

GTIN: 0085805151768

Leverandørs artikkelnummer: 31006069004

Slik gjør du

Påføres på nyrenset og makeupfrie øyne. Brukes hver kveld med aplikatorbørsten langs vippekanten, fra indre til ytre hjørne.

Elizabeth Arden

Elizabeth Arden er et av de eldste hudpleie-, kosmetikk- og duftmerkene som finnes på markedet idag. Frøken Arden startet i New York i 1910 med en salong på Fifth Avenue, og vokste varemerket i en imponerende hastighet og ble en av de rikeste kvinnene i verden. Fra 1930-tallet og frem til i dag har Elizabeth Arden blitt ansett som et av de mest eksklusive kosmetikkmerkene. Mange kjente kvinner ble viet til merket, inkludert dronning Elizabeth II, dronningens mor, Marilyn Monroe, Jacqueline Kennedy, Marlene Dietrich, Joan Crawford og Wallis Simpson. I dag er hennes mirakuløse og elskede skjønnhetsprodukter, som Eight Hour Cream Lip Protectant Stick, Moisturizing Hand Treatment, Visible Difference Refining Moisture Cream og Green Tea Honey Drops Body Cream, must-haves’ i de fleste kvinners skjønnhetsarsenaler.

Elizabeth Arden var pioneren for en liste over revolusjonerende skjønnhetsideer, som idag brukes over hele verden. Hun var den første som introduserte øyesminke til kvinnene i Amerika i 1914, den første som laget skjønnhetsprodukter i reisestørrelse, den første som tilbydde makeovers i butikken sin. Nevn Elizabeth Arden for noen, og ofte vil svaret inkludere en referanse til Eight Hour Cream Skin Protectant. Laget i 1930, er det fortsatt den desidert merkevares bestselger, med en tube som selges et sted i verden hvert 30 sekund. Originalen er en allsidig skjønnhetsbalsam som tar sikte på å løse stort sett ethvert hudbasert bekymring. Den kommer i forskjellige former for å målrette spesifikke områder – en håndbehandling, en kroppsbehandling og en leppebehandling.

Elizabeths’ grunnleggende tro var at skjønnhet ikke skulle være en finér av sminke, men et intelligent samarbeid mellom vitenskap og natur, for å utvikle en kvinnes fineste naturressurser. Hun levde etter mantraet sitt, «Å være vakker er fødselsretten til enhver kvinne.». Arden skapte hudpleieprodukter som gagnet, ikke kamuflerte, huden. Hun promoterte konseptet om «total skjønnhet», mens hun iherdig forsøkte å bringe en vitenskapelig tilnærming til hudpleiekonsistenser. Elizabeth Arden var kompromissløs i sin visjon om å skape nye og absolutt beste produkter, emballasjer og tjenester som kvinner ikke bare trengte, men ønsket. Enten det var kultklassikeren Eight Hour Cream, hennes legendariske Blue Grass-parfyme eller en dristig rød leppestift. Gjennom det hele skapte Elizabeth både et imperium og en ny beauty-industri. Hennes engasjement for innovasjon, kvalitet og fortreffelighet er fortsatt sjelen til merkevaren i dag.

Arden var banebrytende i bruken av hudpleiebehandlinger for å forbedre helsen til huden. «Å være vakker er fødselsretten til enhver kvinne.» – var et av hennes mest kjente sitater. Hennes revolusjonerende hudkrem, Venetian Cream Amoretta, utviklet sammen med Fabian Swanson, hadde en luftig, luksuriøs tekstur, i motsetning til de fete hudkremene kvinner hadde brukt tidligere. Det var en rungende suksess, sammen med hennes tilsvarende lotion, Elizabeth Arden Skin Tonic. I 1915 begynte hun å åpne flere salonger og introduserte konseptet «makeover» til datidens makeupindustri. Ardens’ signatur «Red Door»-salonger ble tilfluktssteder for kvinner og var inspirasjonen for den fiktive salongen i filmen «The Women», der Joan Crawford og Norma Shearer går for den ikoniske «Jungle Red»-manikyren. Arden hadde en fast tro på helhetlig skjønnhet. Hun oppmuntret kvinner til å fukte huden og unngå solen – revolusjonerende ideer på den tiden, men konsepter som nå er anerkjent som grunnleggende.

En Elizabeth Arden bestselger, Ceramide-kapslene, kommer definitivt inn på listen over Ardens absolutte bestselgende produkter. Disse serumkapslene bidrar til fastere hud med færre fine linjer. Hver kapsel inneholder en riktig mengde serum for ansikt, hals og dekolletage. Eight Hour Cream blir ofte kåret til et av de beste Elizabeth Arden hudpleieproduktene. Et kultprodukt, denne prisvinnende kremen beskytter og fukter huden i opptil åtte timer. Den har en tykk konsistens og kan brukes på neglebånd, tørre hender, sprukne lepper og til å forme øyenbryn. Elizabeth Arden sminke og parfymer er synonymt med luksus og prestisje takket være de uimotståelige konsistensene og de naturlige fargekombinasjonene. Flawless Finish Sponge-On Cream Makeup er en fuktighetsgivende foundation, som etterlater en strålende finish. Huden får et klarere og mer strålende utseende, samtidig som den ser glattere og mer ensartet ut. Mousse er en naturlig og svært lett foundation som gir en naturlig dekkevne med en transparent finish. Foundationen sørger for at huden pleies og mykgjøres, samtidig som fine linjer minskes. Hydrating Primer er en primer som jevner ut hudtonen, og minimerer synligheten fine linjer. Perfekt å legge som base før makeup, men kan også brukes alene for en oppfriskende look.

Fredrik & Louisa er en autorisert forhandler, og kan dermed garantere ektheten for alle våre produkter. Vi ønsker deg en hyggelig handel!