Dior Expertise
Mer enn noen gang er Dior i tråd med tiden og gjør seg gjeldende som det mest eksklusive og avantgardistiske blant skjønnhetsmerker: House of Dior hyller skjønnheten som gjør hver kvinne unik og fremmer en ny femininitet, samtidig som det daglig jobbes mot en bærekraftig fremtid.
FRA 1947 TIL I DAG
Som moteskaper og parfymør hadde Christian Dior en global visjon av kvinner, couture og skjønnhet allerede fra første motevisning den 12. februar 1947. Siden den gang har House of Dior gjort seg gjeldende som en merkevare som er forut for sin tid, og utviklet en rik arv. Med gjenåpningen av 30 Avenue Montaigne i Paris kan besøkende utforske en ekstraordinær setting der kultur og historie møtes i en uforglemmelig opplevelse.
KVINNELIG STYRKE
Drømmen min var å ikke bare gjøre kvinner vakrere, men også lykkeligere, pleide Christian Dior å si. Siden den gang har House of Dior sett verdien av hver kvinnes unike femininitet, og arbeidet for å fremme deres styrke og ambisjoner. Women@Dior-programmet og Dior Chin Up-kampanjen er konkrete eksempler på denne forpliktelsen.
KUNSTEN Å SKAPE
Diors arbeid og kunnskap er unik. Bak couturefargene og de ultrasensoriske teksturene i Diors makeup, er kreativiteten til Peter Philips, Creative and Image Director for Dior Makeup i arbeid. I duftserien er det nå talentet til Francis Kurkdjian, Diors Perfume Creation Director, som skinner gjennom.
DIOR, FORPLIKTET TIL EN BÆREKRAFTIG FREMTID
DiorBeauty har forpliktet seg til å skape miljøvennlige design og åpenhet rundt ingrediensene i produktene sine, og tar enda et skritt lenger i 2022 ved å dele en oversikt over produktinnhold. House of Dior har også sine egne hager i Frankrike og rundt om i verden, der blomstene som dyrkes brukes i Diors dufter, makeup og hudpleieprodukter.