Guerlain Orchidée Impériale The Rich Cream. Høy regenerering og høy næring trukket fra ungdommens røtter.
Orchidée Impériale The Rich Cream er en eksepsjonell komplett pleie som hjelper til med å regenerere ti vitale lag med tørr hud¹ for å bevare, regenerere og forlenge 12 tegn på ungdom². Guerlain Research er en pioner innen vitenskapen om lang levetid gjennom orkideen, og kombinerer for første gang den høye regenereringen av Orchid Totum™-teknologien med den høye ernæringen til orkideens oleo-konsentrat for å aktivere og forlenge hudens levetid og femdoble dens regenerering³.
Huden er synlig yngre lenger. Rich Creams mimetiske lamellstruktur smelter perfekt sammen med huden for intens næring og en ikke-fettete finish. Formelen består av 96% naturlig avledede ingredienser⁴. Rich Cream kan nå fylles på igjen.
Den edelige Orkide Oleo-konsentrat:
Dette eksklusive konsentratet er sammensatt av 90% oleo-syrer, som utgjør ung hud. Den forsyner overhuden med lipidene og næringsstoffene som kreves for cellenes kohesjon og energiske aktivitet, som omega 6, 7 og 9. Huden er 46 ganger mer næret⁵. Vital energiproduksjon økes dermed med 150%³. Hydrolipidbalansen reetableres, og barrierefunksjonen styrkes med 60%³.
The Orchid Totum™ molekylære ekstrakt:
Guerlain Research har vellykket fanget kraften til to eksepsjonelle orkideer fra dypt inne i røttene til kronen. Denne banebrytende teknologien hjelper til med å regulere celleånding, optimalisere hudregenerering, og retter seg mot et enzym med lang levetid for å bidra til å forlenge dets ungdommelige utseende³. Regenerering femdobles³. Hudens vitale krefter reaktiveres og aldringstegn blir synlig forbedret. Huden gjenoppretter sitt ungdommelige utseende.
Praktigheten med en lameller tekstur som etterligner epidermis naturlige tekstur:
Rich Creams unike tekstur har en millefeuille»-struktur som etterligner de lamellære fasene av epidermis og er designet for å forsterke diffusjonen av orkideens aktive ingredienser gjennom hudens flere vitale lag opptil 15 ganger⁶.
Varm en liten mengde krem mellom fingertuppene og påfør samtidig med begge hender over hele ansiktet. Gjør vekslende gangbevegelser med fingertuppene langs hele nasolabialfolden. Gjør nedadgående gnidningsbevegelser mellom brynene og skyv til tinningene. Gjenta disse nedadgående bevegelsene langs nasolabialfolden og skyv til ørene. Skyv hendene fast holdt vertikalt fra midten av ansiktet mot ørene.
Historien av Maison Guerlain begynte med Pierre-François-Pascal Guerlain. Han var en parfymer, oppfinner og forsker, og etablerte sin første butikk i hjertet av Paris, på 42, Rue de Rivoli. Adressen ble raskt et viktig reisemål for elegante kvinner. Husets rykte ved domstolene i Europa nådde toppen da Pierre François Pascal i 1853, for ekteskapet til Napoleon III og keiserinne Eugénie, skapte sin Eau de Cologne Impériale, som han ga til den unge bruden som bryllupsgave.
Varemerket er drevet av innovasjon og streber etter perfeksjon uten ende. Disse enestående skjønnhetslinjene kombinert med mer enn 700 dufter – hvorav flere anses å være blant parfymeriets mesterverk – skaper et navn som har blitt internasjonalt anerkjent som et symbol på kunstnerskap, kvalitet, stil og ynde. Guerlain var den første til å lage vitenskapelig basert hudpleie, kohl eyeliner og mascara. Guerlain skapte og lanserte Terracotta, målestokken for alle bronzere, og Meteorites, det første pudderet som inneholder fargede perler for å skape lysstyrke og jevne ut hudtonen.
På det tidspunktet Aimée Guerlain tok over som leder av Guerlain, var det en ny trend i den kunstneriske verden. Kunstnere ble druknet av eksotiske steder, tiltrukket av reiser. Det inspirerte Aimée Guerlain og førte ham til hans første kreasjoner: Fleur d’Italie i 1884, Skin i 1885 og Rokokko i 1887. I 1889 skapte Aimée Jicky. Denne parfymen var helt ukonvensjonell på den tiden. Parfymen ble opprinnelig laget for kvinner, men siden duften ikke ble verdsatt av dem, endte den opp med å bli brukt av menn. Til minne om faren valgte Guerlain å designe korken i form av de du finner på champagneflasker. Etter Jicky skapte han Excellence i 1890, Belle France og Cipricime i 1892 og Cologne du Coq i 1894.
Siden den gang har fem påfølgende generasjoner Guerlain-parfymere holdt husets kreative tøyler. Det franske parfymehuset Guerlain er blant de eldste i verden med et uovertruffen rykte for å skape vakre dufter med lang levetid. Guerlain har laget sine produkter i Frankrike i sine egne fabrikker i nesten to århundrer. Merkevaren dyrker eksepsjonelt håndverk og bevarer de sjeldne, dyrebare og unike ferdighetene bak sine mytiske og luksuriøse kreasjoner. Denne tradisjonen fortsetter i dag ved husets produksjonsanlegg i Frankrike, og fikk Guerlain anerkjennelse som et «Living Heritage Company» i 2005 for sin eksepsjonelle savoir-faire.
Crème à la Fraise, som ble skapt i 1840, er et av de første hudpleieproduktene vars egenskaper og påvirkning gjenklanger frem til i dag. Fra Habit Rouge til Mon Guerlain i parfyme, leppestifter for en ny generasjon fra Ne M’Oubliez Pas til Rouge G, kan vi i Fredrik & Louisa uten tvil si at hvert produkt Guerlain lager er fylt med skjønnhet, luksus, inspirasjon og et snev av fransk finesse. Guerlain henter inspirasjon før sine hudpleielinjer fra orkideer og bier. Varemerket, sammen med UNESCO, styrker kvinner og biologisk mangfold gjennom «Women for Bees-programmet» under regi av Angelina Jolie. De 4 eksepsjonelle orkideene som brukes i Orchidée Impériale er valgt blant 30 000 arter av orkideer på grunn av deres anti-age egenskaper og lang levetid.
I over 12 år har Guerlain studert og beskyttet orkideer i deres naturlige miljø, og vurdert deres potensial gjennom sine dedikerte forskningssentre i Sveits, Frankrike og Kina. I 1950 ble serumet Emulsion d’Ambroisie født. Dens revolusjonerende fine egenskap banet vei for videre utvikling av hudkremer og serum. Uten en skygge av tvil, la Guerlain veien for hvordan vi kjenner sminke, hudpleie og parfymer i dag.
Våre absolutte must-haves av hudpleie fra Guerlain er Abeille Royale. Advanced Youth Watery Oil er en ansiktsolje med revitaliserende effekt. Produktet gir deg effektiviteten av et serum, rikheten til en olje og friskheten av en lotion i ett produkt. Huden blir plumpet, jevnet ut, får en fantastisk glød og føles silkemyk. Black Bee Honey Balm er en svært nærende balm som kan brukes lokalt på tørr og irritert hud.
Fredrik & Louisa er en autorisert forhandler, og kan dermed garantere ektheten for alle våre produkter. Vi ønsker deg en hyggelig handel!
Viser tilgjengelighet for Orchidée Impériale The Rich Cream 50 ml
Alltid god service. Får alltid pakken rimelig kjapt etter bestilling.
Gunn B.
Verifisert kunde
22/11/2024
Flott service
Hadde flott service i nettbutikken
Vilde Sundal
Verifisert kunde
22/11/2024
Nettbutikk
Jeg liker den oversiktlige og raske nettbutikken deres
Andrea K.
Verifisert kunde
22/11/2024
Fornøyd med utvalget
Nina G.
Verifisert kunde
22/11/2024
Rakt levering
Raskt og effektiv og hyggelig priser
Frida V.
Verifisert kunde
21/11/2024
Enkelt og raskt
Ingen problem
Catharina V.
Verifisert kunde
21/11/2024
Enkel å bestille
Rask levering
Fredrik & Louisa er en av Norges største parfymerikjeder med 50+ butikker over hele landet, inkludert den
fantastiske Steen & Strøm Beauty Hall. Vi er en norskeid familiebedrift som ble grunnlagt i 1984, og i
dag består vår familie av over 600 ildsjeler som brenner for kundeservice og faget sitt – enten det er
makeup, hudpleie eller parfyme.
Hos Fredrik & Louisa finner du markedsledende merkevarer som Chanel, Dior, Shiseido, Laura Mercier,
Clinique, Clarins, Biotherm, Lancôme og Elizabeth Arden, samt internasjonale kultmerker som Fenty
Beauty, MAC Cosmetics, KvD Beauty, Kiehl’s, The Ordinary, NARS, La Mer og Giorgio Armani Beauty.
Kjøp nå. Betal senere.
Fredrik og Louisa AS - 937 781 164 MVA
Du må logge inn for å stille et spørsmål
Henter ønskelister...
Meld deg på vårt nyhetsbrev!
Vinn 5000 kr å shoppe for!
Få de beste tilbudene og vær med i trekningen av et gavekort i nettbutikken på 5 000 kr
når du melder deg på vårt nyhetsbrev 🤩 Vinneren trekkes 18. desember 🥰
Ved å bli med i nyhetsbrevet samtykker du til å motta markedsføring
fra Fredrik & Louisa. Du er med i alle fremtidige trekninger så lenge du er medlem av
nyhetsbrevet.