Beskrivelse
Shiseido Bio-Performance Skin Filler 2.0 Micro Needle. Denne banebrytende løsningen behandler effektivt aldersrelaterte problemer som slapphet, rynker og porer, takket være et avansert leveringssystem inspirert av estetiske behandlinger.
Klinisk dokumenterte resultater*:
3 ganger mindre synlige rynker.
2 ganger mer løftet hud.
-83% mindre synlige porer.
Niacinamid-innovasjon:
PreciseDelivery Technology™ har en applikator med 18 mikropunkter som:
Leverer niacinamid på ideell dybde* i hudlaget for maksimal effekt.
Stimulerer hudens egen regenerasjon gjennom mekanostimulering, for optimal sikkerhet og anti-aldringseffekt.
Denne doble virkningen glatter ut, løfter og reduserer porenes synlighet.
Tofasbehandling:
Intensiv fase (Første pakke): Påfør annenhver kveld i 12 dager.
Forsterkende fase (Ekstra pakke(r)): Påfør én gang i uken for å opprettholde og forbedre resultatene.
Dermatologisk testet.
Øyelege-testet.
* Egenvurdering av 108 kvinner. Resultat etter 11 dager.
** Øvre epidermislag.
Slik gjør du
Kun til utvortes bruk.
Påfør om kvelden på ren, myk hud før serum og fuktighetskrem.
Start med den intensive fasen: påfør annenhver kveld i 12 dager. For videre og forbedrede resultater, fortsett med forsterkningsfasen: én gang i uken.
Velg påføringsmetode etter hovedbekymring: rynker og fasthetstap eller aldersrelaterte porer.
Shiseido
Shiseido tilbyr en rekke fantastisk makeup, hudpleie, hårpleie, kroppspleie, solpleie og duftprodukter i ekte japansk tradisjon. «Skjønnhet er universell, så produkter som serverer skjønnhet bør også være universelle» mente Yushin Fukuhara, grunnleggeren av Shiseido. Oppdag de revolusjonerende og bestselgende Benefiance Wrinkle Smoothing Day Cream, MicroLiner Ink, Men Energizing Moisturizer Extra Light Fluid, Perfect Hydrating BB-Cream SPF30 og Ultimune Power Infusing Concentrate 3.0. og mye mer fra Shiseido i vår nettbutikk.
Shiseido, et av de eldste og største kosmetikkselskapene i verden, ble grunnlagt i 1872 av Yushin Fukuhara. Han introduserte Japan for sitt første hudpleiebutikk i vestlig stil, Shiseido Pharmacy, i Ginza, Tokyo, etter å ha reist i USA og Europa. Karakterene i butikkens navn og butikkens filosofi var avledet fra klassisk asiatisk filosofi. Shiseidos navn antyder «livsrikdom», som ifølge konfuciansk tankegang kun kan oppnås gjennom harmoni i sinn, kropp og sjel. I dag fortsetter varemerket å kombinere kunst med vitenskap og utvikle innovativ hudpleie og relaterte produkter.
Tradisjonell japansk kosmetikk ble laget fra urter, planter og mineraler som ble malt og bearbeidet etter oppskrifter som hadde vært en del av japansk kultur siden de ble introdusert fra Kina på 600-tallet. Den lille butikken, i et tett befolket shoppingområde, tiltrakk seg kjøpere, som var interessert i det nye med vestlig import – personlig service og produkter av høy kvalitet. Disse kundene ble etter hvert faste kunder. Shiseido’s tidlige suksess kom delvis gjennom byggingen av et klientell av kongelige og høysamfunn, der ryktet spredte seg og populariteten for varemerket vokste. Shiseido begynte å selge kosmetiske produkter i 1897. Det første slike produkt var den ikoniske Eudermine hudkremen.
Med stadig økende etterspørsel og popularitet lanserte varemerket forskjellige butikkjeder rundt om i Japani 1923. I midten av 1930-tallet begynte Shiseido å utvikle sitt eget reklamemerke, en utvikling av de tidlige japanske og vestlige «influencers». Kampanjen som ble skapt representerte en idealisert kvinne, som utfylte seg selv og sitt potensial.
I 1980 lanserte varemerket sin første hudpleielinje og i 1988 ble den første anti-age skønnhetslinjen lansert. Shiseido fortsatte med sin produktutvikling og introduserte en solpleielinje i 1993 og andre linjer, som dufter, på slutten av 90-tallet. I 2000 ble Shiseidos «The Skincare»-linje introdusert, som fortsetter å lede Shiseido’s visjon av skjønnhet og skjønnhetsprodukter med fokus på anti-age og beskyttende og gjenoppbyggende egenskaper. I vår nettbutikk finner du det komplette utvalget av Shiseidos hudpleielinjer: Benefiance, Benefiance Nutriperfect, Essential Energy, Future Solution LX, Global Body, Ultimune, Vital Perfection, WASO og White Lucent.
I 2004 introduserte varemerket en linje spesifikt for Apes and Gentleman rundt om i verden – Shiseido for menn. En hel hudpleieserie kun for menn som inneholdt alt fra barberkrem til fuktighetskrem. Dette ble nylig fulgt opp med Zen-serien. I vår nettbutikk finner du hudpleieserier fra Shiseido, som er spesielt utviklet for mannlig hud, samt et fantastisk utvalg av makeup for menn fra Shiseido.
Shiseido produserer en linje med kosmetikk ganske enkelt kalt «The Makeup», som gir et komplett utvalg av produkter: leppeprodukter, pudderøyeskygger, eyeliner-blyanter, mascara, flytende og kompakte foundations, concealere og pudderrouge. Deres øyenskygger, som har en kremet tekstur, er blant Allure magazines beste skjønnhetsvalg. I dag har Shiseido en sminkelinje for både menn og kvinner.
Fredrik & Louisa er en autorisert forhandler, og kan dermed garantere ektheten for alle våre produkter. Vi ønsker deg en hyggelig handel!